Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op veelgestelde vragen
Ik heb een offerte aangevraagd, wat kan ik nu verwachten?
Nadat u een offerte heeft aangevraagd nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de mogelijkheden met u te bespreken. Hierna krijgt u een voorstel in de vorm van een niet van echt te onderscheiden impressie met al dan niet de juiste maatvoering. U kunt dan nog altijd wijzigingen doorgeven die wij dan opnieuw aan u voorleggen doormiddel van zo’n zelfde impressie.
Monteren jullie altijd alles zelf?
Dit is geheel aan uzelf. Wilt u de signing of producten liever zelf monteren dan staat dat u vrij. Mocht u dit liever uit handen geven dan hebben wij een ervaren monteursteam die dit graag voor u doet.
Doen jullie ook onderhoud en/of reparatie aan reclame en signing?
Wat betekend DPI?
Mijn bestand is te groot om te mailen, wat nu?
Wij raden u in dit geval STERK aan om het bestand vooral niet te verkleinen. Hiermee kunt u namelijk iets in de DPI aanpassen. U kunt gebruikmaken van WeTransfer of de beelden met een USB stick komen afleveren bij ons gezellige kantoor.
Hoeveel afloopruimte wensen jullie?
Nog niet het antwoord gevonden wat je zocht? Neem contact met ons op, we helpen je graag!
Laat BLS ontzorgen…
Bel of mail ons voor vragen of een offerte op maat
Voor iedere uitdaging een oplossing!